SUREBET: Magic stick Ευρωπαϊκό τριήμερο!!
Στο τέλος του blog υπάρχουν οι βαθμολογίες όλων των πρωταθλημάτων

Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Magic stick Ευρωπαϊκό τριήμερο!!


magic stick

Επιστροφή μετά από καιρό στο βωμό του στοιχήματος με λίγες επιλογές για Τρίτη Τετάρτη και γεμάτο κουπόνι τη Πέμπτη... Θα δώσω τα πρώτα ματς που ξεχώρισα και για τις τρεις μέρες και στη πορεία θα δούμε πιο καλά τις επιλογές της Πέμπτης.


Πάντα με 1 τραγούδι



Τρίτη 

Valencia - Pari S.G Γερό ματς και δύσκολο, όλα μπορούν να γίνουν εδώ...δίνω 1 μικρό προβάδισμα στην έδρα σε σημείο, άλλα θα προτιμήσω το over2.5 που πληρώνει αρκετά καλά ειδικά στο διαδίκτυο το βρήκα πάνω από 2!!
Τετάρτη

Real M - Man U Θα μπορούσε να είναι και τελικός. Χαμηλή η απόδοση στον άσσο θα μου άρεσε να πάρω το Χ2 διπλή ευκαιρία.. αλλά το μάτι μου έπεσε στο 2-3 γκολ που το θεωρώ αρκετά καλό
Πέμπτη

Levante - Osfp Κόντρα στο συναίσθημα θα πάω καθώς κατά τη προσωπική μου άποψη ο ΟΣΦΠ παίζει τη χειρότερη μπάλα της 10ετίας.Οι γηπεδούχοι έχουν ανταγωνιστικό σύνολο και τα πάνε αρκετά καλά... Μου αρέσει ο άσσος (1)
Αν κάποιος δεν θέλει να παίξει τον Ολυμπιακό... έχω ξεχωρίσει και τον άσσο της Tottehnam

* Αν θέλει κάποιος να ασχοληθεί με τα σημερινά μόνο έχω να προτείνω το Χ ημίχρονο στο Celtic Juventus

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βαθμολογίες πρωταθλημάτων:

add this from HERE!